30 квітня 2025 року за ініціативи проф. Вікторії ГЕОРГІЯНЦ та проф. Сергія КОЛІСНИКА проводився всеукраїнський семінар-нарада завідувачів однопрофільних кафедр, що викладають освітні компоненти аналітична хімія і фармацевтична хімія (спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація», ОП «Фармація») у форматі zoom конференції.
На засіданні були присутні проф. Георгіянц В. А., проф. Перехода Л.О., проф. Колісник С.В., доц. Бевз Н. Ю., доц. Антоненко О.В. (Національний фармацевтичний університет), доц. Галькевич І.Й. (Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького), проф. Васюк С.О., проф. Кучеренко Л.І., старший викладач Скорина Д.Ю. (Запорізькій державний медико-фармацевтичний університет), проф. Логойда Л.С., доц. Коробко Д.Б. (Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського), доц. Ющенко Т.І, доц. Давиденко О.О. (Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова), доц. Гуртовенко І. О. (Київський міжнародний університет), проф. Ниженковська І.В., доц. Афанасенко О.В., доц. Зайцева Г.М., доц. Глушаченко О.О. (Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця), доц. Гудзенко А.В. (ПВНЗ Київський медичний університет), ас. Рущак Н.І. (Івано-Франківський національний медичний університет), проф. Гельмбольдт В.О. (Одеський національний медичний університет), доц. Грозав А.М., доц. Грудько В.О. (Буковинський державний медичний університет), доц. Ткаченко В.Г. (Луганський державний медичний університет), проф. Ковальов С.В., викладач ЗВО Власенко Н. О. (Полтавський державний медичний університет).
На засіданні розглядалися питання наступності у викладанні фундаментальних і профільних дисциплін, забезпечення програмних результатів навчання та надання фахових компетентностей. Дискутувалась необхідність дотримання єдиної термінології при викладанні освітніх компонентів аналітична хімія та фармацевтична хімія, розширення навчання фізико-хімічним методам аналізу, гармонізація прикладів лікарських засобів, що дозволить поліпшити якість підготовки фахівців шляхом наступності надання теоретичних знань та практичних навичок, гармонізувати підходи для формування тестових завдань для ЄДКІ “Крок-1” і “Крок-2”. Відзначено необхідність видання Національного підручника з освітнього компонента «Аналітична хімія» для фармацевтів» та «Фармацевтична хімія» за оновленою програмою.