Виховна діяльність

Виховна діяльність

ГРИНЕНКО ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ

кандидат фармацевтичних наук, доцент,
відповідальна особа за виховну діальність кафедри фармацевтичної хімії НФаУ


 

Реалізація основних принципів та завдань виховання Здобувачів вищої освіти здійснюється за наступними пріоритетними напрямами:

Національно-патріотичне виховання

  • формування національної свідомості й відповідальності за долю України;
  • виховання любові до рідної землі, її історії, відновлення і збереження історичної пам’яті;
  • культивування кращих рис української ментальності (працелюбності, індивідуальної свободи, глибокого зв’язку з природою та ін.);
  • виховання бережливого ставлення до національного багатства країни, мови, культури, традицій.


Правове виховання

  • прищеплення поваги до прав і свобод людини та громадянина;
  • виховання поваги до Конституції, законів України, державних символів України;
  • виховання громадянського обов’язку перед Україною, суспільством;
  • формування політичної та правової культури особистості;
  • залучення студентської молоді до участі в доброчинних акціях і розвитку волонтерського руху.


Моральне виховання

  • формування почуття власної гідності, честі, свободи, рівності, працелюбності, самодисципліни;
  • формування моральної культури особистості, засвоєння моральних норм, принципів, категорій, ідеалів суспільства на рівні власних переконань;
  • становлення етики міжетнічних відносин та культури міжнаціональних стосунків.

Екологічне виховання

  • формування основ глобального екологічного мислення та екологічної культури;
  • оволодіння знаннями та практичними вміннями раціонального природокористування;
  • виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство;
  • виховання готовності до активної екологічної та природоохоронної діяльності.

Естетичне виховання

  • розвиток естетичних потреб і почуттів, художніх здібностей і творчої діяльності;
  • формування в молоді естетичних поглядів, смаків, які ґрунтуються на українських народних традиціях і кращих надбаннях світової культури;
  • вироблення вмінь примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати і відтворювати прекрасне в повсякденному житті.

Трудове виховання

  • формування особистості, яка свідомо і творчо ставиться до праці в умовах ринкової економіки;
  • формування почуття господаря та господарської відповідальності;
  • розвиток умінь самостійно та ефективно працювати.

 

Фізичне виховання та формування здорового способу життя

  • виховання відповідального ставлення до власного здоров’я, здорового способу життя;
  • формування знань і навичок фізичної культури в житті людини;
  • забезпечення повноцінного фізичного розвитку студентів;
  • фізичне, духовне та психічне загартування;
  • формування потреби в безпечній поведінці, протидія та запобігання негативним звичкам, профілактика захворювань;
  • створення умов для активного відпочинку студентів.


Примітка.
Фото, викладені на сторінці, запозичені з фотоархівів НФаУ та кафедр університету. Решта зображень знаходиться у відкритому доступі у мережі інтернет.